kızlar selam
neredeyse 6 haftalık gebeyim. bir iki kere hafif parçalı kanamam oldu korktum gece yarısı hemen hastaneye gittim. doktor kesenin göründüğünü söyledi ama bebeği göremedi 10 gün sonra gel dedi. bazen boş gebelikte olabiliyormuş
önceki kontrolüme göre kese büyümüş
böyle bir şey yaşayan var mı sizce boş gebelik olabilir mi :(