mervemurat16 Ankara-58 çok tuzlu birşey mi yediniz acaba bol su tüketin dinlenin biraz uzanıp ara ara tekrar ölçün
Gamzecanpolat Ankara-58 Benim de 1 saat önce yüksekti 1 bardak suya limon sıkın için canım daha sonra ayağının altına yastık koy uzan benim bayağı düzeldi öyle yaparak
nurcan05 Ankara-58 herhangi bir sıkıntı var mıydı normalde kaç haftalıksınız benim detaylı ultrasonda sağ tarafta basınç var dedi doktorum tuzlu şeyler yeme stres yapma ağır kaldırma dedi tansiyon sorunun varmı dedi çok şükür bir sıkıntım yok ama dikkat ediyorum
Ankara-58 nurcan05 dün kontrol vardı canım tansiyon 11 6 iyi dedi doktor bugün neden yükseldi anlamadim
nurcan05 Ankara-58 her şey yolundaysa çok şükür yormayın kendinizi dikkat edin sağlıkla gelsin bebeklerimiz bana doktor öyle dediği için olursa ondan olabilir diye düşünüyorum hep
Ankara-58 nurcan05 haklısın cnm ben şimdi yükseldi hemen stres yaptım neden yükseldi diye sürekli yukselmiyo bugün anı oldu bana da doktorum stres yok tuz yok dinleyeceksin dedi
Minigiim-vebenn52 Bugün doktorda benimde birden tansiyonum 16 çıktı doktor bir hafta takip et dedi yine yüksek çıkarsa bekleme bir haftayı gel dedi ilaça başlatacakmış yoksa bebeğin gelişimini suyunu falan etkiliyormuş
Ankara-58 Minigiim-vebenn52 bende şimdi 14 8 oldu ya cnm hemen aklıma olmadık şeyleri yazıyorum sizin 16 çıkmış rakip et demiş ben hemen senaryo yazıyorum kafama gore
Minigiim-vebenn52 Ankara-58 evet 14 çok yüksek değil ama minimum 12-13 olması gerekiyor yine de takip edin