Miracc06 çok ilgiliydi her ay kontrole gittiğimde genel bilgilendirme yapardı en ilk gittiğimde gebelikte beslenme takip kağıdı verdi kontrol tarihleri ve neler yiyip içilmesi gerektiği falan ben çok memnundum ücretlerin o kadar arttığını düşünmüyorum 450 falan olmuştur genel anlamda uygun bir hastane birde benim eşim polis olduğu için kamu kurumlarına indirim yapıyolardı. Doğumjm malesef orada olmadı çünkü kendi memleketimde yapmayı tercih ettim