Ankara-58 umrumdadegil yok cnm ikinci gebelik ilkte zaten hiç birsey yaşamamıştım ven heralde yada vilmiyor muydum kafama takmıyorum bu genelikte hersey sorun çok şey bilmekte iyi degilmis
umrumdadegil Ankara-58 ay doğru söylüyorsun var ya bazen bazı şeyleri bilmemek lazım insan daha çok panik yapıyor
Ankara-58 umrumdadegil tuz asla yemiyorum komşum getirince tatlı hamur işi felam yedim ben ne biliyim hemen cikacagini
Byzlnz Ankara-58 benimki de canım hiç sters yapma benimki de inip çıkıyor eğer çıkıp da inmezse git doktora
Byzlnz Ankara-58 sevindim canım merak etme bende de çok oluyor hemen hemen her gün ama bebişler etkilenmiyor anlık olduğu için aklın kalmasın stres yapma annesi oda stres olur 😊😊
Ankara-58 umrumdadegil aynen canım benim vallla ilk gebelik rahattı öyle hiç varya ama bunda hiç öyle rahat geçmedi hamilelik
Ankara-58 Byzlnz ben hemen 14 gördüm ya hemen zehirlenerek çocuk birsey olacak diye kafamda kuruyorum
Ankara-58 Byzlnz Allah kolaylıkla kurtarırsın cnm seni kendi sansınlar bir avazda inşallah birbirimize dua edelim Rabbım hayırla kurtarsin