aysenurokutucu bende bir postta çok kötü yorum gördüm ama benim doktorum da orada ve kendisinden çok memnunum , ayrıca bir arkadaşım özel kliniği olan bir kadın hastalıkları doktorunun hemşiresi ve onlarin iki üç hastaneyle anlasmasi varmış en çok reyapta doğum yapan hastalardan memnuniyet alıyorlarmış otel konforunda diyorlarmış hep . Buradaki arkadaşlar veya arkadaşımın hastaları neye göre değerlendiriyor anlamadım valla . Ama ben doktorumdan memnunum ve orada devam edeceğim o yüzden.