yakin zamanda eşiyle doguma giren veya girecek olan var mi ben de ozele gidiyorum ama sormak hic aklima gelmedi. Ilk sezeryanima esimle girmistim cok guzeldi 2019 yılı. Ikinci 2020 de idi ama pandemi yasagı vardi giremedi. Simdi subatta 3. olacak acaba girebilirmi ki🫨