Bartumommyyy Ankara-58 ilk dönemler gidiyordum sonra etlik şehir hastanesine geçtim evime daha yakın diye şimdi etlikde takipliyim
SeydaaYlmz Ankara-58 2 doğumumda da bilkente gittim. Raziye desdicioğlu necati hancerlioglu en çok bunlara gittim ikisi de kendi bakıyor asistan değil çok da memnundum 🌸
Melos066 Bartumommyyy etlikte hangi doktora gidiyorsunuz bende oraya gidiyorum ama doktorumdan emin olamadım
Ankara-58 Bartumommyyy şimdi öyle birini görmedim belki başka bölüm geçmiş olabilir cnm zaten hep asistanlar oluyo geneli doktor çok nadir
Bartumommyyy Ankara-58 o doktor Şuan eğitime gitmiş 6 ay kadar yokmuş öyle söylemişlerdi bana 6 ay geçti ama henüz dönmedi demekki
Ankara-58 sedseda bende 34+0 oldum cnm ulaş bey bende gittim asistan bakmisti kendisi oradaydı ama beğenmiştim ilgili
Sym_nr Ankara-58 necati hocaya gidiyorum ama çok yoğun ulaş beye bu sefer gitmeyi düşünüyorum zaten şeker yüklemesi olacak. Ulaş bey resim veriyor mu yada Burçin hanım?
Bartumommyyy Melos066 Sait erbey ve Aslıhan coşkun hangisine bulursam alıyorum direk ikisi de aşırı ilgili ve muayeneleri kendi yapıyor asistanları değil kendi insiyatiflerini kullanıp eş bile alıyorlar odaya kimi zaman