ucpprensesannesii27 bence erkek çünkü maşallah kafası net şekilde oluşmuş kız olsaydı sanki yumak gibi olurdu diye tahmin ediyorum çünkü benim ilk bebiş erkekti kafası vücudu çok net belliydi şimdi bu bebişim kız ve 15 haftalığız yeni yenii vücudu belli kendi bebişlerimden böyle bir tahminde bulundum Rabb’im gönlüne göre versin inşallah ☺️