Aslında bakarsanız şans işi işte ben özelde doğurcam doğumum çok iyi olcak diye bişey yok devlette ebeler yaptırıyo doğumu diyolar şans işi ben oğluma özelde doğum yaptım sabahtan yatışım yapıldı doğumhaneye girdim nerdeyse doğum yapcağım saate kadar oda verilmedi ailem eşyalarla kapının önünde bekledi yemek bile verilmedi akşama kadar aç aç beklediler.
Evet doğumda dr geldi ama dr gelene kadar ebe herşeyi halletmişti zaten o sancı arasında dr olmasa da dr nerde dicek halim bile yoktu sadece dikiş atarken farkettim dr yani devlet hastanesinde de dr iyiyse ebeniz de iyi denk gelirse hiç bir sıkıntı yok özele para ödediğinizle kalıyosunuz şu an ikinci hamileyim devlete gidiyorum özele verceğim parayla da güzel bi tatil yaparım