minnosbirkiz xxstrawberry çok merak ediyorum o doktoru, herkes çok memnun 🥹 başarı odaklı çalıştıklarını okudum, ekip halinde ilerliyorlarmış, ekip demek bir sürü hekim görüşünün olması demek, fiyatları nasıl acaba
minimix xxstrawberry ben tedavi oldum tedavimiz de olumlu sonuçlandı daha önce 2 farklı merkezde denemiştik burda başarısız olsaydık bile yine aynı merkezle devam edecektik çok memnun kaldık merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
minimix minnosbirkiz bence şu anda en iyi merkezle en kötü merkez arasında emin olun 10bin fark bile yoktur o da bu işe başladıktan sonra çektiğiniz manevi zorluğa bile değmez. Biz Semra Karahan’ın ekibiyle tedaviye başlamadan önce kaç tane çok iyi denilen ya da çok ünlü doktorla görüşüp hayal kırıklığına uğradık anlatamam karşınızdaki doktor size hasta değil müşteri gözüyle bakıyosa ki çoğu böyle yanlış yerdesiniz ve bu tedavi insanı suistimal etmeye çok açık
xxstrawberry minnosbirkiz Erbil yağmura gidip olumlu sonuç alan akrabamda var hepsinden randevu alıp görüşme yapmayı düşünüyorum