kvnc3434 10.haftada 3 kere istifra ettim başka etmedim ama iki gündür günde iki kere akşamları istifra etmeye başladım normal mi doktora gitsem mi bilemedim normalde 12.haftada azalır yazıyor hep
sehrengiz_8 kvnc3434 hormonlarının en üst seviyede olduğu dönemde olabilir canım bu haftadan sonra Bhcg düşüşü beklenir daha rahatlarsın
Nalinnn14 kvnc3434 bende 11+6 dayım prilam kullanıyorum ona rağmen sabah uyandığımda kusuyorum eğer ilaç kullanmıyorsanız doktorunuza danışıp başlayabilirsiniz ya da kullandığınız ilaç yeterli gelmiyor olabilir en iyisi doktora danışmanız
Aysemm44 kvnc3434 Ben 13 girdim birden başladı 12’de az sabahları bulanırdı 13 girdim yataktan kalkamıyorum
kvnc3434 Aysemm44 sizin demi önceden bulanmıyor du hatta dedim doktora hocam hiç belirti yok bulantı yok normal mi düşük yaptım daha önce 4 kere diye endişelendim hep ama şimdi biran da başlayınca şaşırdım normalde herkes 12 haftadan sonra azalıyor yazıyorlar
Aysemm44 kvnc3434 Vardı ama sabah vardı bişeyler yiyince geçiyordu ama 13 haftaya girdim baş dönmesi mide bulantısıyla uyandım halen var gecmio randevum var işte sabaha doğru 10 gibi ini cinsiyetide hemen söylerler sabah aynı olursa naısl gideceğimi düşünüyorum uzak doktor çünkü
Nili4321 kvnc3434 33. Haftadan kusarken selamlıyorum sizi 😂 7. Haftadan beri bulantım ve kusmam var ilaç kullanıyorum kullanmadığım gün gün değil
Gul45 kvnc3434 benimde 12 haftam febelipin başından beri çok rahat geçirmiştim 11 haftan beri mide bulantısı başladı