Meryemmyjl Merhaba hanımlar. Plesanta aşağı da dedi doktor 16 haftalık hamileyim. Aşağıda olan ve bu süreçten doğuma kadar neler yaşadınız bilgilerinize ihtiyacım var 😊
aslii57 Meryemmyjl ben 19. Haftadayim bana da aynısını dediler baya korktum ama Dr Kaan Kocatepe anlatıyor YouTube de Bebek büyüdükçe plesenta yukarı çıkabiliyormus bende detayliya gircem 2 hafta sonra onu bekliyorum
Denizs16 Meryemmyjl 16. Haftada aşağıda dedi doktorum 29. Haftada yukarı çıkmıştı stres yapmayın sadece zamanla çıkar sizinkide
hllsahinn Meryemmyjl benim de öyleydi yukarı çıktı zamanla. 20. Haftalarda ama hangi haftada hatırlayamıyorum 😊
Dilekberen486 Meryemmyjl ilk çocuğumda 20 haftadan sonra yukarı çıktı 2.de hep asagidaydi çok şükür bı sorun çıkmadı
asliefe64 Benimde başlarda aşağıdaydı doktorum korkmamam gerektiğini ce zamanla çıkabileceğini söyledi 24. Haftada çıkmıştı sizde dert etmeyin bence bebiş büyüdükçe plesenta da çıkıyor 🥰
Ayazinannesi16 Benim 25.hafta hala aşağıda.ama doğum hakkında bir şey söylemek için erken dedi doktorum