deletedmom135 ilk doğumumu 39+6 da kendi sancımla yaptım.. üstelik bir gün öncesine kadar hiç belirti yokken☺️ 39+ 4 akşamı nişan gelmesine rağmen açılmam sancım yoktu, bebeğim de tam inmemişti.. 39+5 gecesi 11 de sancım başladı, ertesi gün 9:15 de oğlum kucağımdaydı 🥰 ikinci doğumumda 39+3 gecesi nişanım geldi, hamileliğimin büyük kısmında bana sıkıntı yaşatan su sızıntım tekrar başlayınca 39+4de suni sancıyla Doğum yaptım🥰