Ebru1123 Herhangi bi zararı yok korkma canım ben hem iğne hem fitilini kullandım düşük riskim vardı ilk aylar çok şükür şimdi 27 haftalık olduk bol bol yat dinlen iş yapma yorma kendini. Ben sadece lavaboya ve yemek yapmaya kalkıyordum onda bile leke geliyordu hemen yatıp ayaklarımı yukarı kaldırıyordum faydasını gördüm sende kanepede uzanırken yukarda tut ayaklarını