Babyannesii 40+3dum
gece 5de nisanim geldi tıkaç o yani kanlı birseydir. Pembe kan açık renk. Ve kan devam etti. Ben soğukkanlılığını korudum. 8 saat evde takıldım. İbadet temizlik plates yaptım duş fln karnımı doyurdum. Hemen dogmuyo aceleye gerek yok. 6cm acikmisin o şekil evde. Hastanede öğlen q1de yatış yapıldı.tabi bu süreçte sancı hiç hisetmedim ben yoktu.bstdede çıkmadı. Sancısız acilmisim. Egzersiz plates sayesinde. Dua sayesinde zikirler sayesinde. 5de doğurdum oğlumu
Şuan 2 yaşında
29 haftalık hamileyim yine oğluma bakalım bu nasıl belirti verecek