Zeynepppo Kızlar hanileyken bır kaç kere bebeğinin cinsiyetini rüyada görüp doğru çıkanlarıniz varmı 😇
sehrengiz_8 Zeynepppo rüyamda kızım olduğunu görmüştüm oğlum oldu şimdi tekrar hamileyim bir rüya görmedim
pembebiranneadayi Zeynepppo 39+5 im rüyamda kız görmüştüm herkes erkek dedi ama kızım olcak 3 farklı doktora gittim 3 de kız dedi🥹🩷
Zeynepppo Ezgi2301 dimi bende öyleyim gerçekten.boyle şeyler var diyorlar ama doğruluk payı varmıdır bilemem 😇
Elifcan111 Beniimm. Hep rüyalarımda erkek bebek görüyordum hatta ilk hamile olduğuöu öğrendiğimde kesşn erkek demiştim 😀
Aysenur_ypc46 Evet ben erkek olmasını istiyorum bilinç altına mı işlemiş bilmiyorum ama, rüyamda doktora gidiyordum beyaz kağıdın en üstüne büyük harflerle erkek yazıyordu öyle gördüm, geri gittiğimde erkekdi gerçek den de 😄 erkek diyince hiç şaşırmadım bile
Zeynepppo pembebiranneadayi yaaa,böyle bir şey var diyorlar ben cinsiyetini gördüm o o ldu diyenelri duymuştum hatta ismini bile söylüyorlar falan 😆
Zeynepppo Boncukk123 yaa dimi yaa böyle şeyler var soyleyince insan inanmıyordu ama hamile olunca gorhnce rüya merak ediyorum artık doğru nu diye 😆
izobellaaa-_- Çocuğum da 3 kere erkek gördüm yüzünü bile görmüştüm Şuan yanımda uyuyor atlas 13 aylık 😅 11 haftalık hamileyim kızz gördüm bu sefer de
Boncukk123 Zeynepppo hayır olsun canım ben defalarca erkek gördüm herseyden once saglıklı olması icin dua ediyorum tüm azaları tam olsun kolaylıkla 🤲🏻🌸
Arzuanne Yıllardır hep erkek bebek görürüm ama kumral kendim kumralım hamile olunca sarışın erkek bebek gördüm eşim sarışın ve bebişimiz erkekmiş
Zeynepppo Boncukk123 amiiinnnn, cümlemiz için insanız merak ediyoruz yoksa en önemlisi sağlık ♥️♥️♥️♥️