Kızlar 2.dogumum kizim sezeryan ile dünyaya geldi 18 aylik daha şuan 35 haftalik hamileyim ama dün geceden beri kasiklarimda ve karnımın sol tarafında şiddetli ağrı var bebek çok sert duruyor resmen karnım yamuluyor aynı zamanda makatimda ve vajinamda çok ciddi anlamda acıma ve yanma var kızımda hiç yasamamistim bu tarz sancılar ama bu bebis çok zorluyor bj anlamda dogum olabilir mi korkuyorum eğer sancılarım bu gecede geçmezse yarın doktora gidicez 🥺