Yagmur75 Kızlar 35 haftalığa girdik ayaklarım bugün çok şişmiş ya Allahım bunu dedim sabah geçer mi bu ya sizdede oldu mu neler yaptınız geçmesi için korkuyorum da zehirlenme falan olur diyede 🥹😌
Edaa01 Yagmur75 zehirlenme degildir cnm o cok fazla tuz tuketiyorsan ondandır ödem yapar artık as kaldigi icin
Belginylmz Yagmur75 Bnimde aykakrim şişmişti doktora sordum o bu haftalarda normal korkma dedi ekinde yüzünde şişme birde baş ağrım olmasın yeter ayak normal dedi
Yagmur75 @Belginylmz elimde yokda korkuyorum bebek zehirlenir falan diyorlar tuzluda yemiyorum ki meyve ağırlıklı besleniyorum 🥹
Belginylmz Yagmur75 yok yok korkma bnde korkumdan sormuştum ayakda normal olir dedi sadece Elin yüzün baş ağrım olmadığı sürece bişi olmaz dedi