Halidee Kızlar fotoğraf ekleyemedim ama kaset testte t çizgisi c çizgisinden neden daha koyu çıkıyor. Gebelik pozitif evet ama normalde tam tersi olmaz mı t çizgisi daha silik olmaz mı ? C çizgisi negatif olsa da çıkıyor zaten ama t çizgisi daha belirgin
mimar_anne Halidee beta baya yüksek sanırım canım oğlumda benim de öyleydi beta yükseldikçe koyulaştı ve t daha koyu olmaya başladı testin markasına göre de değişiyor
Tklc Halidee beta hcg değerin büyük ihtimalle çok yüksek canım o sebeple bu şekilde t çizgisi daha koyu çıkmış
mimar_anne Halidee 4000 lerde falandı bak iki testimi de atayım farklı markalardı birisinde eşit çıkarken diğerinde t koyu çıkmıştı