Bu 3.hamileliğim daha önce 2 düşüğüm oldu,8 haftalık hamileyim sabah kontrole gittim hiçbir sıkıntı yok kalp atışı duyduk bebeği gördük, akşam aniden şiddetli kanamam başladı devlet hastanesine acile gittim tahliller de ve ultrason muayenesinde bir sıkıntı çıkmadı hiçbirşey yapmadan yolladılar korkuyorum ne yapabilirim