deletedmom351 bende suan dogum belirtisi falan yok bulantim ile kusmamdsn haric. Doktorla ebemde bebek cok yer aliyor ondan böyle, göbek inince rahatlarsin demisti. yarin 35 haftalik olcaz ve 36 hafta itibaren göbek inmesi gerekiyormus. bakalim🙈🙈 bana göre 37‘yi de doldursun gelebilir bile 😍