Biz 36+5 haftadayız yeni aklımıza oturdu isim gerçekten çok zorlandık😅hatta bi ara ümidimi kesip eşime oğlumuz aklı erdiğinde kendisi bulsun bir isim dediğim olmadı değil🤪
İlk oğlumun ismi Yekta💙
İkincisi Aren olacak inşallah💙
İçinize sinen bir isim olacaktır inşallah 🙏🏻