yarenk2509 benim 20 li haftalarımdan beridir ters bende normal doğumdan korkuyorum psikolojik olarak kaldırabileceğimi sanmıyorum yani yapamam demiyorum ama çok korkuyorum sezeryan daha kafama yatıyo aslında ben hepsinden korkuyorum 😅 benim hastanemde keyfi ve zorunlu arasında da baya ücret farkı var dönmemesi benim işime yarar bakalım yarın gidicem önceki kontrolümde gel dönmemişse sezeryan olabilir demişti şuan ne alemde bilmiyorum bu arada doktorum normal doğumu daha çok destekliyo ama bu haftalardan sonra yer daraldığı için biraz zor demişti