Merhaba arkadaşlar 16+3 haftalık hamileyim şuan. Midem bulanmiyor ama ne zaman bıraksam iki üç gün içinde midem yine aşırı kötü oluyor kuru ogurtu falan geliyor. Bir de ruh halim de bı tuhaflasiyor midem kötü oldu diye mi bilmiyorum başlayınca yine her şey düzeliyor. Doktorumla konuştum doğuma kadar kullanabilirsin sorun olmaz dedi ama pek anlam da veremedim sanki bağımlılığım oluşmuş gibi 🐣 aranızda benim gibi olan var mi