Kızlar merhaba. 7+2 günlük hamileyim. İştahım aşırı açık iki haftada iki kilo almışım bile. Öğlen iş yerinde öğün yerine detox suyu yapmak istiyorum bu akşamdan hazırlayacağım mesela ama zararlı mıdır bilemedim belki aranızda sağlıkçı vardır. Yarın doktoruma da soracağım da önce size danışayım dedim. Detox suyundan kastım salatalık kivi ıspanak elma biraz zencefil ve limon katı meyve sıkacağında sıkıp içeceğim. Yapan veya bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?🙏