15+1 günlüğüz sanki karnım küçüldü sizce nedendir?🤔
Bende 15+2 yim şişiyor karnım .sizinkinim inme sebebi gaz yoktur ondandır belki
SevgiSungur hmm hiç aklıma gelmemişti tşkürler 😊