Kızlar bacak arasında 13 haftada çıkıntı gördük, doktorum %80 erkek dedi ama dün tekrar gittiğimizde bacak arasında yine çıkıntı gördük, doktorum kan akışına baktı, kordon bu dedi. Yani bayağı erkek diye bekliyorduk, şimdi her şey olabilir moduna geçtik. Net bir cinsiyet için 16. Haftayı bekleyeceğiz ama aşırı sabırsızım ☺️ ilk başta böyle çıkıntı görüp sonra kız çıkan oldu mu hiç?