İdrar yolu enfeksiyonu ile başım belada. Tek içimlik ilaçtan 3 kere içtim geçmedi antibiyotik içiyorum şuan augmentin. Yarın bitiyo lakin ayna koyup baktım afedersiniz kıpkırmızı elimi alamıyorum o kadar kaşınıyor ne surucem bilmiyorum gerçekten kasintim hiç yoktu enfeksiyon vardı ama mahvoldum ağlıyorum resmen 19+3