Cceylann01 2Mucizemmm2 bende baktim ama henüz almadim nasil gelir diye tereddüt ettim yoksa fiyatlari gayet uygun
Cerennx 2Mucizemmm2 çokta kaliteli bir şey beklememek lazım tabikide ama kazak ve süveter ceket almıştım memnun kaldım pijamalarıda normal yani
NurCan58 Hastane cantası için 2 takım sipraiş ettim gayet güzeldi makineye attım cekilme falan yapmadı dokusu yumusacık begendim ben.