Saribakir Merhaba arkadaşlar mart başı doğumum olacak. Pijama takımı alayım diyorum ama tam olarak ne almam gerektiğini bilmiyorum. Tavsiyelerinizi alabilir miyim? Bir de beden ne kadar büyüğünü alıyorsunuz alınan kiloya göre herkesin değişir mi?
Nnoktaa Saribakir gömlek tipi pijamaların (düğmeli) daha rahat olduğunu söyledi doğum yapmış arkadaşlarım. Bir de ebem 1 tane de gecelik bulundur dedi.