svmeybgl AlininAysesii bilgi Sadece kişiye değil herkese verilmeli. Arkadaşımız post açmış sormuş okuyanları yanlış bilgilendirmemek lazım
AlininAysesii svmeybgl Ben kendi bildiğimi post sahibiyle paylaştım, eşinizin ve sizin ne iş yaptığı inanın ilgilendirmiyor beni, alıntılamayın beni rica ederim.
svmeybgl Alp-oyku123 amin hepimize çok çok teşekkür ederim ☺️ Sağlıkla alalım kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Merveanneoluyor Kbrhcn inşallah canım geç döllenme olduysa belki o yüzden düşük çıkmıştır içini ferah tut sen🤲🏻🤲🏻
Kbrhcn Tubasim önceden doğum kontrol hapı kullandığım için hep düzenliydi kasımda bıraktım ilacı ondan beridir de düzenli
Tubasim Kbrhcn anlayamadım canım düzenli mi düzensiz mi :) yani eğer düzensizse yumurtlaman gec olmuş olabilir mesela benim adet olmam kırk günü buluyor kürtaj sonrası bu sebeple yumurtlamam adete yakın oldu
Sencer60 Aslishn seni cok cok Iyi anlıyorum tatlim. Hep vir endise oluyor kese oluyor kalp atisi kalp atisi oluyor tarama testleri gebelik hep bir adrenalin gibi hep bu hormonlar😀😀😀 insallah insallah RABBİM sağlıcakla kucagimiza almayi nasip etsin
Aslishn Sencer60 aynen canim yaaa rabbim kolay hamilelik gecirip saglikla kucavimiza almamizi nasip etsin insallah😘🙏🏻