Cagla2323 Hanımlar 14+5 haftalığız bugün kontrole gittim doktor bebeğe giden kanın ince olduğunu riskli olduğunu söyledi coraspirin zaten kullanıyordum devam et kullanmaya dedi fakat çok korktum bunu yaşayan var mı
Nnoktaa Cagla2323 34+2 den selam olsun. Gayet sağlıklı gayet hareketli devam ediyoruz. Coraspin kullanmaya devam edeceğim 2 hafta daha.
Minigiim-vebenn52 Bişey olmaz bende coraspin kullanıyorum 23. Haftamdan beri bebek beslendiği sürece sorun yok