Kizlar selam ben cok kararsizimm ya hergün düsünüyorum vajinal dogummu yoksa sezeryan mi diye.. 28 haftadayiz daha belli degil belkide buna bebegim karar vercektir belki catim normale müsait degildir yada müsaittir bilmiyorum ama düsünüyorum öyle iste🤦🏽♀️😂 normal dogursam acaba eski halime dönebilicekmiyim 40 gün kanamam olucak ama sezeryanda sadece 1 hafta kanama oluyomus yada daha az.. cok cok kararsizim🥵🥵 sizlerde durum nasil?