Esba2019
Günaydın güzel anneler hepimiz mutlaka her hastaneye gidişimizde çok heyecanlı bi o kadar da stresli oluyoruz bebeğimiz nasıl iyi mı diye bugün bende kızımı görmeye gidiyorum geçen haftalar da zor günler geçirdim korkum var biraz gidince doktor iyi bebeğin herşey yolunda diyecek mı diye 🙏 Rabbim cümlemizin evladına içinde de benim minik kızıma hayırlısıyla dünyaya gelmelerini nasip etsin dualarınızı eksik etmeyin kızımdan güzel haberler alayım inşallah 🙏🙏❤