Canann1601 Sedagnlty 15-16. Haftalardan beri o ağrı var. Bugün 37 haftalıgm smdi bile ağrıyor. Sürekli uzanıp dinlenmek lazım çok ayakta durmak da sürekli sabit oturmak da acıtıyor ya uzanmak lazım ya da egzersiz yapmak lazım platest topunda. Başka türlü ağrı geçmiyor
Derinnmom Sedagnlty ayy bu ben 25.haftadan beri fessfenayımm 2 saat yürüsem 2 gün boyunca ağrıyor, inan mutfakta ayakta gidip geliyorum yemek yapıyorum oturunca kalkamıyorum ağrı sızı içinde kalıyorum 29+1 olduk hâla devam ama ilk günlere göre bi tık iyiyim