Üstüne görme regl gibi mi oluyor yoksa lekelemeyin gibimi benim şüpheli iliskimden 5 gün sonra adet oldum normal 6 gün sürdü adetim bu ay olmam gereken tarihte olmadım 6 gün geciktim ve daha önce hiç gecikme yaşamadım gebelik olabilirmi sizce testim negatif çıktı yardımcı olun lütfen kafam çok karışık. Karnımda şişkinlik ve bel ağrım çok oluyor aşırı derece de akıntı ve gece uyurken yattığım yerden başım dönüyor bu sadece dün gece oldu bunlar belirti olabilirmi acaba yoksa başka hastalıkların habercisimidir