Şuanda hastanedeyim agrim var diye geldim acilden giriş yaptım sadece nst ye sokacaklar sandım ama beni nst den önce alttan muayane ettiler daha önce hiç alttan muayane olmadım ilk gebeliğim ve canım çok yandı bu normalmi çok korkuyorum ya birşey olursa erken doğumu tetkiklerse diye bunu yaşayan var mı çok erken değil mi alttan muayane için