Kızlar 16+1 de erkek olarak görmüştü doktorumuz çok kıpırdadı diye tam emin değildi bugün 3 lu test için gittiğimde %90 erkek dedi kızlar aslında bana sürpriz oldu biraz ben erkek hissediyordum buradaki tahminler olsun çevremdekiler olsun herkes kız dedi bende kızdır diye tahmin etmiştim 😃 sağlıkla hayırlısıyla zamanında gelsin de miniğim başka birsey istemem 💖