Derara Merhaba arkadaşlar biz bugün 24 hafta olduk. Kontrolümüz vardı. 851 gr 30cm boyunda. Gelişim 3hafta ileride dedi doktor şekerden şüphelendi. Cumartesi yükleme yapılacak. Sizde boy kilo nasıl? İleride olan var mı?
Aynurkrm Derara bugğn 26+1 im gebelik şekeri çıktı düzenli ölçüm ve diyet ile ilerliyorum 1 hafta oldu öğreneli bugün ki kontorlümde haftasıyla uyumlu 875 gr dedi doktorum banada benimkinin kilosu biraz az gibi geldi sağlıkla zmanında kucağımıza alalım inşallah
1cocuklumom Derara alla ala bende 25 haftada gittim 890 gr 30 cm di bana ilerde falan demedi doktorum şeker yüklemesi yaptırdım sınırda çıktı ne var ne yok diyebiliriz dedi
Blackkcat Derara 24+0 da gittim 778 gram,31cm dedi,5gün kadar önde diyebiliriz ve normal dedi,şeker yükleme yaptırmıştım sorun çıkmadı şimdilik,erken yaptırdık biz şeker yüklemeyi 23.hafta girerken diğer hamileliğimde şekerim vardı çünkü
Aynurkrm Derara hayır şuan düzenli ölçüm yapıyorum ve diyet ile ilerliyorum dahiliye doktorum bu şekilde şuan takipde şeker sürekli yğksekıkarsa insülin başlayabilir amanşallah gerek kalmaz
Tugbasuu Ben dün yani pazartesi 24+0 iken şeker yüklemesi yaptım şeker çıkmadı ama bebişim de 735 gram normal dedi normaldir değil mi yani acaba şeker potansiyelim var da erken mi yaptık testi böyle bir şey mümkün mü çok saçma gelebilir ama her şeyi düşünüyor insan (doktoruma güveniyorum aslında)
Aynurkrm Tugbasuu mahşallah bazen bebiş kiloları genetik oluyor ben ilk hamileliğimde hep kendime besin tüketmişim bebişim 2610 gr anca aldı ve doğdu ama ben 20 kilo almıştım bu sefer daha bilinçli ilerliyorum ama bebeğin kilosu vesaire çoğunluk genetik ilerliyor
Derara Tugbasuu bende hem bebek ileri hem su fazlalığı olduğu için şüphelendi doktor. Birde 2haftaya kadar ileri olması olabilir demişti
Zararsiz01 23+4 haftalık hamileyim ben de en son detaylida 21+3 de 530 gr. Di oğlum. Su an ne kadar oldu bilmiyorum. Haftaya kontrole gitmeyi düşünüyorum. Öyle aman aman yemiyorum daha doğrusu sindiremiyorum diye korkudan doyarak yiyemiyorum az sık besleniyorum