tugcemom_ Bir hafta önce betam 380 di bugün 3315 normal mi çok artmış gibi geldi bana bilen varsa bakabilir mi
Elifsu25 Benimde adet 2 gün geçti bugün kan verdim 8118 çıktı son adet tarihime göre 4 hafta 2 günlük bendeki değerde çok yüksek geldi bana neden olabilir ki
tugcemom_ Teşekkür ederim hepinize 😍içim rahatladı biraz sizce kaç haftalıktır cumartesi gidicem doktora ilk gebeliğim