cglarzu kuzum ben 120 adet aldım ablam o sırada doğum yaptı kızı sadece 45 tane kullandı 1 numara bebek bezi çok az kullanılıyor genelde stok yapmaya gelince de bebeğin cildine uymama sorununda var yine de sen bilirsin ben molfix aldım bir tane yeni doğan 2 tane 2 numara şuanlık böyle 😊