Sevkiyee İlk oğlumda spinal oldum. Doktorlar falan sorduğunda direkt spinal demiştim korkmuştum evet belden aşşağısı uyuşuk nasıl olacak vs diye. Ama korktuğun gibi değildi iğne olduktan 5, 6 dakika sonra oğlumun sesini duymuştum çok muazzam bir andı ve fotoğraf çektirmiştim anı olarak kaldı. İkinciye gebeyim nasip olursa yine spinal istiyorum. Narkoz açısından kendinizde oluyorsunuz genel gibi narkoz atmakla uğraşmıyorsunuz sersem olmuyorsunuz. Çevrenizde olan bitenle ilgilenebiliyorsunuz vs. İğne de acıtmamıştı ve tamamen hissiz değilsizsiniz. His var ama acı yok, yani yapılanları hissediyorsunuz karınlacalanma gibi bir durum