Betul709 Kızlar İstanbul’a annemin yanına doğuma gelicem inşallah. Ümraniye taraflarında normal/doğal doğumu destekleyen bir hastane/doktor arayaşındayım. Afiyet Hastanesi Lale hanımı düşünüyorum ama tavsiye istiyorum:)
Loliannesi Üstte kalsın diye yazıyorum ☺️ ben de afiyette yapacağım ama doktorum dışarıdan gelecek. Biz hastaneyi mekan olarak kullanacağız sadece 🌱
Loliannesi Betul709 hiç gitmedim doktorumun kliniğinde takipliyim 😢 sadece odalarına baktım eh işte. Ben doktoruma güvendiğim için hiç sorgulamadım açıkçası