Mefii34 Boş gebelik olmuş olsa kanamam olmazmıydı hiç kanamam olmadı doktor 1 hafta sonra gel bakalım dedi yok ise kürtaj olman gerekecek dedi
Melekprenses Mefii34 kesin birsey yok 8.haftada da bebeği görenler oluyor doktor olası ihtimali söylemiş sadece korkma ..
prensesannesi_2227 Mefii34 gec dollnmedir bnmde oyleydı kese buyuk bbk olmaması ımknsz demstı 1 hfta sonra gl demstı bn bska dok gttm 8cı hfta gordm sukur smdi 3 yasnda 🤗 2.gebym buda 5c hfta gorulmedı 2 hfta sonra dedıler hftya gdcm
Tugbagvn Mefii34 merhaba. Ben de geçen sene boş gebelik yaşadım. 8. Haftaya kadar bekledim fakat bebek oluşmadı. Moralinizi bozmak istemem ama boş gebelik olduğunda kanama olmuyor çünkü hamile oluyorsunuz. İnşallah bebek görünür 🤲🏻🤍
demett300 Canım bazen kese geç gözüküyo bol sıvı tüketip gitmeni tavsiye ederim ozaman iyi gözüküyor doktorum demişti
demett300 Mefii34 evet kanama yoksa sıkıntı yok dediğim gibi bazen geç gözükebiliyor 7. Haftada bile normal
NurCan58 Hemen moralinizi bozmayın, bende ilk gittigimde kese vardı bebek yoktu endişelendim, doktor bazen gec görünebilir bu gayet normal iki hafta sonra tekrar bakalım dedi. İki hafta sonra gittim bebek de göründü kalp atışı da.