basinci- Anneoluyorum23 hayır ben açacak magnet ve çikolata yaptırıyorum yanında kolanya şişesi hediye ediyorlarmış ayrıca birde yapılan baskının aynısından etiket istedim kendim minik lokum kutuları aldım onları süsleyip ekstra olarak koyacağım