Gmzkk Son 29 ama o da tam 40 haftayı doldurursa:) sizde durumlar nasıl şafak kaç. Sizde de sanki hiçbişey bilmiyormuşsunuz tedirginliği varmı
dilek6 Gmzkk son 13 🐣 sanırım her gebelik arınma gibi birşey oluyo ilk kez anne olucam heyecanı var bi yandan da kızımı nasıl bırakıp gidicem diye düşünüyorum 🥲
KARdelen88 Gmzkk son 26 ama ufak ufak su gelmeye başladı ben anlamadım ya ikinci gebeliğim doktora gittik bı sıkıntı yok dedi ama neden suyum geliyor ağrılar var
Kbrnrkl Gmzkk şafak 35 ama bebeğim 1 hafta büyük görünüyor dedi doktor ne zaman gelmek istiycek bakalım 🤰♥️
Gmzkk KARdelen88 dr banu çiftçiden dinlemiştim. Bebek rahim ağzına tam oturduysa kesik kesik geliyormuş suyun çünkü bebek yolu kapattığı için tam boşalamıyor. Bazılarında tam oturmadan rahim ağzına kese patladığı için hepsi birden boşalıyormuş suyun. Demekki senin bebeğin tam oturmuş rahim ağzına ufak tefek hareketlerinde de suyun yavaştan boşalıyor
Syda78 30 benimde uygulamaya göre ama bebek kilosu 2 hafta önden gidiyor belki daha erken gelebilir bakalım inşAllah sağlıkla ve en doğru zamanda kavuşmak nasip olsun hepimize🤲🏻🫠 bende de doğum korkusu var nasıl olacak bilmiyorum ilk gebelik benimde
Syda78 Gmzkk inşAllah zamanında gelirler ben biraz korkuyorum enfeksiyonumda var hamileliğin ortalarından beri ilaçta kullandım antibiyotikte ama hiç faydası olmamış hala yüksek enfeksiyon çıkıyor 🥲
Asvnn Syda78 bende de enfeksiyon var hamilelik başından beri ve hiç geçmedi drum endişelenme dedi doğumda antibiyotik veriyoruz bebek etkilenmez dedi bana
Canookii Gmzkk benimde 26 gün kaldı yarın kontrol var 36+3 oluyoruz merakla bekliyoruz acaba ne zaman doğacak diye. Sizce doğum şekli belli olur mu kızlar fikri olan yazsın.🤗🌸
Syda78 Asvnn bende antibiyotik kullandım 2 ay önce yarın tekrar randevum var tahlil verdim dün ona göre tekrar ilaç yazar muhtemelen yine fitil verir
Asvnn Syda78 bende aynı şekilde kullanmadığım ilaç kalmadı doğuma az kaldığı için drum kültür testi aldı duruma göre tedavi başlayacak
Syda78 Asvnn doktor bana 36 yı görelim sıkıntı olmaz dediydi sizinde öyle kilosu falan iyiyse korkmayın sağlıkla gelsnlet inşAllah🤲🏻🥰