Meryemp Merhaba hanımlar 36 haftalık hamileyim bugün adet sancısı gibi ağrı çekiyorum saat geç olduğu için acile gidebilirim acilde nst ye alırlar mı bilginiz var mı?
Hnd_01 Meryemp alıyorlar canim.bende 35 haftalıkken ağrı sebebiyle gittim.hem muayane etti ebe hem nst çekti.
Meryemp Hnd_01 dizide alttan muayane ettimi canım çok yandı alttan muayane ettiler nstye soktular şimdide
Hnd_01 Meryemp evet alttan muayane etti ama hiç canım acimadi benim.iki parmak ile muayane ediyolar zaten.buyuk ihtimal siz kendinizi kastınız.o yüzden acımış olabilir.