prenSandprenseSMomy Kızlar bu haftada bçylr son zamanda ağrı kesici aldınız mı yani kullandınız mı aşırıı derecede bi baş ağrısı hafif hafifte mide bulantısı var 😓kötüyüm sizce ne yapmalıym bu bi doğum belirtisi olabilir mi ki acaba
Slc prenSandprenseSMomy benimde baş ağrım olmuştu tülbentle sıkıyor rahatlıyordum ağrı kesici hiç almadim kahve içtim bir fincan günde bol bol uyudum başını sık biseyle
asell13 prenSandprenseSMomy canım 2 gündür bende aynıyım bi ara ölüyorum sandım 2 gün boyunca 10 dk bile dinmeyen baş ağrısı ateş kusma hayatımda ilk defa böyle bi ağrı yaşadım doktorum parol ve bi antibiyotik verdi geçmezse gelirsin dedi ama bu sabah biraz gözümü açabiliyorum çok şükür
Slc prenSandprenseSMomy canm parolun zararı olmaz ama oluyo baş ağrısı ben kafamı duvara vurmak istemistim sıkınca iyi geldi
Slc prenSandprenseSMomy ayy bilmiyorum canm arkadaşm 37+0da doğum yaptı benim bebeto gelmedi bak 38 su an ama her dönem farklı şeyler oldu nst ye bağlanman lazm acile git bence
prenSandprenseSMomy Slc gittim suyum azalmş yatış verdi kabul etmedim sabah kendi doktoruma tekrar gidecem inşallah
prenSandprenseSMomy Hnd_01 bişitakmadılar ama sabah tekrar kendi doktoruma gidecem inşallah suyum da azalmış
PrensesAnnesi- Canım tansiyonunu da ölç mutlaka belki de tansiyonun yükselmiştir o yüzden baş ağrısı yapıyordur tansiyon yükselmesi iyi bişey değil gebelikte biliyorsun aletin varsa hemen ölçtür derim
prenSandprenseSMomy PrensesAnnesi- hastanede ölçtüler sabaha kesin git dediler İmza ile çıkınca bende korktum kendi doktoruma randevu aldım zaten ama baya dopum sancısı gibi alt tarafım da farklı bi ağrı bide çocukta aşırı sertleşme var sabaha dolu alırlarsa şaşırmıcam
PrensesAnnesi- Kaçç haftalık hamilesin kuzum sen eğer sancı gelip gidiyorsa belden saran bi ağrıysa reglin bi üç katı gibi girip çıkıyorsa ağrı o doğum sancısıdır yavrum 11/6 normal gayet ama haftan dolduysa 37den sonraysa haftan alırlar bebeği