Btlbet Anyibiyotik kullanmak istemiyordum acıkcası ama doktor mecvur kullanıcaksın dedi.enfeksiyon var dedi.var mı benimle aynı durumda olan
Aicsnpj4 Btlbet benim crp daha yeni 9.5 oldu ama doktorum gebelikte normal 15 olmadığı sürece sorun olmaz dedi. Ama benim idrarımda da enfeksiyon çıkmadı ve soğuk algınlığı gibi rahatsızlığımda yok bunlar da yükseltebiliyormuş
gokyuzununogrencisii Btlbet ben😓😓 cep 40 çıktı hastnfewydim bugün hep serum verdi parol, bide antibiyotik verdi şu suda eritilen. Çok kötüyüm kemiklerim ağrıyor titriyorrr üşüyorum bayağı soğuk almışım
Maryhoney Btlbet o antibiyotik bana idrar yolu enfeksiyonu için verdiler 2 gün dayandım sonra bıraktım aşırı baş dönmesi yaptı bende
Btlbet gokyuzununogrencisii cok gecmis olsun .benim gecen hafta 34 idi bugun bakıldı tekrar 14 dusmus.antibiyotik verdi gecen hafta covid testi bile yapıldı acaba covid bu ara cok varmıs.negatif cıktı
Arzuseen gokyuzununogrencisii merhabalar yaa hangi antibiyotiği verdi ben hap yutamıyorım söyledim doktora ama istediğin kadar böl suda erit falan dedide olmuyor. Suda eriyen var az etki eder dedi yinede vermedi
Btlbet Benimki gecen hafta 34 idi bugun tekrrar bakıldı 14 düsmüs.gecen hafta covid testi bile yapıldı negataif cıktı
Aicsnpj4 Btlbet gebelikte yükselebiliyormuş 15 e kadar normal dedi. İnternette de vücudun bebeği yabancı madde olarak algılamasından dolayı yüksek çıkabildiğini okumuştum
Ziynet_demirkan Benım gecen hafta crp 52 çıktı 26 haftalık hamıleyım doktorum antıbıyotik başladı 8 e düştü hemen ama Crp yüksek olsa bile kana gecmedıgı sürece çok sıkıntı olmuyor