Mehtap49 Hanımlar 17 haftalık iken gittiğimde bebeğin eşi biraz aşağıda dedi doktor ama korkma günlük işlerine devam edebilirsin dedi 20 haftamı bekliyorum ama bazen alt bölümüm çok ağrıyor bu durumu yaşayan var mı